Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

gliss hair repair review (καθημερινο ελιξιριο)


Προσφατα απεκτησα αυτο το λαδακι της gliss.Αρχικα να πω πως εγω με τα λαδακια τετοιου τυπου δεν ειχα και πολυ καλη επαφη..Το πρωτο που ειχα δοκιμασει ηταν οταν πρωτοβγηκε αυτο της l'oreal και πραγματικα με απογοητευσε.

Αυτο το λαδακι ομως πραγνατικα καμια σχεση..Το εχω αγαπησει..Η μυρωδια του ειναι υπεροχη κ μενει αρκετα στο δικο μου το μαλλι...Επισης αυτο που μου εκανε τρομερη εντυπωση ειναι πως με το που το απλωνεις στα μαλλια σου αμεσως γινονται λεια και απαλα...

Ξερω πως πολλες κοπελες πιστευουν πως στα αρνητικα του ειναι η σχετικα μικρη του συκευασια ( 75 ml) ...Εδω αμφιταλλαντευομαι λιγο,απο την μια μου αρεσει γιατι μπορω να το εχω στην τσαντα μου για να δωσω λαμψη ή στα ταξιδια ,απο την αλλη δεν θα με χαλαγε να εχει περισσοτερη ποσοτητα ...
 Επισης θα προτιμουσα γυαλινη συσκευασια αλλα ενταξει τι να κανουμε δεν μπορουμε να τα εχουμε και ολα :p

Η τιμη του ειναι γυρω στα 6 ευρω αν θυμαμαι καλα και οταν το αγορασα ειχε 40% ...Τζαμπαααα...

Το προτεινω σιγουρα αυτο το προιον..Εγω το εχω λατρεψει και δεν φευγει απο την καθημερινη μου περιποιηση....

Αυτα απο μενα κοριτσια μου
     Φιλια πολλα

6 σχόλια:

  1. πολύ ωραίο ποστ!
    για το λαδάκι αυτό έχω ακούσει καλά λόγια! θα το δοκιμάσω κ εγώ κάποια στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να το δοκιμασεις ..πιστευω να μεινεις ευχαριστημενη ...τα φιλια μου

      Διαγραφή
  2. Αυτό δεν το έχω δοκιμάσει αν και έχω διαβάσει αρκετά καλά λόγια(τώρα κι από εσένα!)...Πάντως εμένα της l'oreal μου αρέσει αρκετά! Αλλά θα το έχω κι αυτό υπόψιν μου όταν μου τελειώσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ισως επειδη εγω εχω πολυ ξηρα μαλλια στις ακρες λογω βαφων π πλεον δεν κανω δλδ να ειμαι λιγο πιο ιδιοτροπη ...αν τ δοκιμασεις να μας πεια την γνωμη σου

      Διαγραφή
  3. Δεν το έχω δοκιμάσει αυτό το λαδακι κ ακούγεται σούπερ! Κ μια γενική αλλαγή προς το καλύτερο τα μαλλιά μου την θέλουν! Θα το κοιτάξω asap

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να το κοιταξεις...Εμενα μ'εχει βοηθησει αν και αρκετα οικονομικο κανει δουλιτσα

      Διαγραφή