Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

haul (essence,lovie,it style,daily,the body shop,donna valente)

Γεια σας κοριτσια μου τι κανετε πως ειστε;Εγω ειμαι πτωμα παντως απο την σχολη μου ,τρεχω και δεν φτανω αλλα ας μπουμε στ ψητο :p

Ειναι καποια πραγματακια που πηρα πριν αρκετο καιρο κ θελω πολυ να τα μοιραστω μαζι σας...


Πιο αναλυτικα :


Πηρα να δοκιμασω αυτο make up για πιο καθημερινη χρηση και αυτη την βαση για pigments


essence stays no matter what no 02 stunning brown
catrice
essence gel eyeliner no 05 miami's ink


στ pigment δεν γραφει καποιο ονομα παντως ειναι η κοκκινοροζ σκια (2 ευρω)

lovie metallic professional eye shadow no. LM-10 (3ευρω)


essence gel tint no 02 deep red
it style lip liner pen no 24 (5 ευρω σε προσφορα)
essence lip liner no 08 red blush & 11 in the nude (1,20 ευρω)


οι αγαπημενες μου κολλες για νυχια με πινελακι (1 ευρω)



κρεμα σωματος daily μπισκοτο 1 ευρω
the body shop chocomania edt 12 ευρω
scrub ζαχαρης με αρωμα μπανανα donna valente 8 ευρω
daily αφρολουτρο καρυδα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου